Προσαρμοσμένη αναζήτηση

1/04/2012

7 Συμβουλές για μια Δίαιτα 1000 θερμίδων!

Μια ιδιαίτερη και δημοφιλής μέθοδος στην προσπάθεια αδυνατίσματος είναι η δίαιτα 1000 θερμίδων. 











Είναι από τις τακτικές που κάποιος επιλέγει να ακολουθήσει μια διατροφή που έχει όσο το δυνατόν λιγότερες λεπτομέρειες και πληροφορίες που πρέπει να χρησιμοποιηθούν με το καλύτερο δυνατό όφελος.

Μια δίαιτα 1000 θερμίδων είναι ένα ισορροπημένο πρόγραμμα διατροφής με βασική προϋπόθεση την κατανάλωση χιλίων θερμίδων την ημέρα. Βασικός στόχος είναι συνήθως η επανεκκίνηση του χάσιμου βάρους κατά τη διάρκεια περιόδου στασιμότητας.

Η ελάττωση των θερμίδων που καταναλώνουμε σε χίλιες την ημέρα είναι μια πολύ επιθετική απόπειρα αδυνατίσματος και πρέπει να επιλέγεται όταν στόχος είναι το χάσιμο λίγων κιλών, ή έχουμε την ανάγκη να «αφυπνίσουμε» λίγο το πρόγραμμα δίαιτας που ακολουθούμε.

Σε μια δίαιτα 1000 θερμίδων πρέπει να φροντίσετε να μην κρατήσει πολύ και να προσθέσετε ένα ημερήσιο συμπλήρωμα βιταμινών και μετάλλων στο διαιτολόγιο πρόγραμμά σας. Τα τελευταία χρόνια είναι χωρίς αμφιβολία πολύ εύκολο να σχεδιάσει κανείς ένα απλό πρόγραμμα διατροφής και να το ακολουθεί εύκολα.

Σας συμβουλεύω λοιπόν: 
1. Ελαττώστε την κατανάλωση φαγητών από fast food. Θα σας κάνουν σε λίγες μέρες να πεινάτε πιο πολύ επειδή δεν παίρνετε τα θρεπτικά στοιχεία που σας χρειάζονται.

2. Τρώτε όσα φρούτα και λαχανικά μπορείτε. Προσθέστε λάδι ή ξύδι στα λαχανικά σας. Μπορείτε ακόμα να προσθέσετε γιαούρτι στα φρούτα και το ημερήσιο γλυκό σας είναι έτοιμο!

3. Αγοράστε προϊόντα ολικής άλεσης και βάλτε οπωσδήποτε στο τραπέζι σας ξηρούς καρπούς και σπόρους. Είναι πιο θρεπτικοί και θα σας έχουν χορτάτους για πολλή ώρα. 

4. Τολμήστε εναλλαγές σε κάθε γεύμα επιλέγοντας κρέας, ψάρι ή λαχανικά. Μην παθιάζεστε με ένα συγκεκριμένο φαγητό και μην περιορίζετε τις ιδέες σας. 

5. Ελέγξτε τις μερίδες σας. Σερβίρετε τα γεύματα σας μικρά και τρώτε κάθε 3 ώρες αν είναι δυνατό. 

6. Προτιμήστε πιο υγιεινούς τρόπους μαγειρέματος. Αποφύγετε το τηγάνισμα και επιλέξτε το φούρνο. Επιστρατεύστε τις κατσαρόλες καιδοκιμάστε περισσότερα βραστά. 

7. Κόψτε τελείως τα αναψυκτικά και αποφύγετε τους καφέδες. Τα αναψυκτικά θα σας προσθέσουν κενές θερμίδες και τα δεύτερα θα σας κάνουν νευρικούς. 

Σημείωση: Όταν ακολουθούμε μια δίαιτα 1000 θερμίδων, στην πραγματικότητα εννοούμε ότι θα φροντίσουμε να παίρνουμε τις μισές από όσες μας χρειάζονται. 

Οι ανάγκες ενός μέσου ενήλικα έχουν μετρηθεί περίπου στις δυο χιλιάδεςκαι οι 1000 θερμίδες είναι ακριβώς στη μέση. Αν είναι άντρας και στην περίπτωση που εργάζεται πολλές ώρες τότε μπορεί να είναι τρεις χιλιάδες και πρέπει να επιλέξουμε μια διατροφή 1500 θερμίδων αλλιώς το πρόγραμμά μας θα είναι κουραστικό και τα αποτελέσματα θα έλεγα όχι τα αναμενόμενα.

Αν θέλετε να βρείτε την ιδανική λύση χάσιμου βάρους και να δημιουργήσετε ένα ιδιαίτερο πρόγραμμα δίαιτας με θερμίδες αποκλειστικά για εσάς, είναι εύκολο να το πετύχετε, αρκεί να θέλετε πραγματικά να το κάνετε!

-->
Πηγή

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More